Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • CORRERO, Cristina i Anna Juan (2014): “Entre el juego y la experimentación: libros de artista para primeras edades”. Revista Había una Vez, número 18. Disponible en línia: http://www.revistahabiaunavez.cl/2014/07/entre-el-juego-y-la-experimentacion-libros-de-artista-para-primeras-edades/

    Segueix llegint
  • MANRESA, Mireia (2014). “Leer en digital: la interpretación del lector”. Actes del Simposi Internacional Literatura en pantalla: textos, lectors i pràctiques docents. Grup GRETEL: 11-25. ISBN: 978-84-942706-4-2

    Segueix llegint
  • MANRESA, Mireia; MARGALLO, Ana María (2014). “Lectors adolescents en xarxa”. Actes del Simposi Internacional Literatura en pantalla: textos, lectors i pràctiques docents. Grup GRETEL: 50-54. ISBN: 978-84-942706-4-2.

    Segueix llegint
  • MUNITA, Felipe; MARGALLO, Ana María (2014): “La recherche en didactique de la littérature dans le pays hispanophones: une espace en construction”, Recherches en Didactiques. Les Cahiers Théodile, mai 2014, nº 17, pp. 115-132. ISBN: 979-10-90290-06-8. ISSN: 2116-9683.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. y Munita, F. (2014). “Recordar-nos com a lectors: l’autoimatge lectora d’estudiants de Magisteri”. Perspectiva Escolar n° 377, 58-62.

    Segueix llegint
  • Colomer, T.; F. Munita (2014): “La experiencia lectora de los alumnos de Magisterio: nuevos desafíos para la formación docente”. Lenguaje y Textos. Revista de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura 38, 37-45.

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2014). “Reading habits of pre-service teachers / Trayectorias de lectura del profesorado en formación”. Cultura & Educación, 26 (3), 448-475.

    Segueix llegint
  • RAMADA PRIETO, L. (2014). “Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats”. @Tic. Revista D’innovació Educativa, 0(13), 23-32. doi:10.7203/attic.13.3547

    Segueix llegint
  • RAMADA PRIETO, Lucas; TURRIÓN PENELAS, Celia (2014). “Los caminos hacia la actuación del lector implícito en la literatura infantil y juvenil digital. Microestructuras y macroestructuras narrativas”. Actes del Simposi Internacional Literatura en pantalla: textos, lectors i pràctiques docents. Grup GRETEL: 26-36. ISBN: 978-84-942706-4-2.

    Segueix llegint