Número de la revista Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature coordinat per Felipe Munita, investigador de Gretel. Aquesta edició compta amb la col·laboració dels següents membres del grup: Karla Fernández de Gamboa, Ana María Margallo, Lucas Ramada, Neus Real i Celia Turrión. Enllaç a la monografia: https://revistes.uab.cat/jtl3/issue/view/v12-n3/showToc
Correro, Cristina; Real, Neus (coords.) (2019): La formación de lectores literarios en la Educación Infantil. Barcelona: Octaedro. ISBN: 978-84-17667-56-6
MANRESA, Mireia; REAL, Neus (eds.) (2015): Digital Literature for Children: Texts, Readers and Educational Practices. “Recherches comparatives sur les livres et le multimédia d’enfance” Vol. 9. Bruxelles, Bern, Berlin, Frankfurt am Main, New York, Oxford, Wien: Peter Lang. 234 pp. ISBN: 978-2-87574-272-8 pb. e-ISBN: 978-3-0352-6577-4.
COLOMER, T.; KÜMMERLING-MEIBAUER, B.; SILVA-DÍAZ, M. C. (ed.) (2010): New Directions in Picturebook Research. London: Routledge, edició en rústica 2012.
Colomer, T. (2005): Andar entre libros. La lectura literaria en la escuela. México: Fondo de Cultura Económica. 978-968-16-7177-8, 3a reimpressió del 2012.
MANRESA, M. (2013): L’univers lector adolescent. Dels hàbits de lectura a la intervenció educativa. Associació de Mestres Rosa Sensat. Barcelona. ISBN: 978-84-941482-3-1
Arizpe, Evelyn; Teresa Colomer; Carmen Martínez-Roldán (2014): Visual Journeys Through Wordless Narratives. An international Inquiry with Immigrant Children and “The Arrival”. London- New Delhi- New York- Sidney: Bloomsbury Publishing. “Bloomsbury Academic” ISBN: HB: 978-1-7809-3758-8. Veure l’índex
COLOMER, T. (2009): La formación del lector literario. Narrativa infantil y juvenil actual. Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez, 2ª ed.
Correro, Cristina; Vilà, Núria (2023): La poesia a les primeres edats. Inici d’un itinerari. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat.