COLOMER, T. (1999): “La enseñanza y el aprendizaje de la comprensión lectora”. A: F. Carvajal; J. Ramos García (coords), ¿Enseñar o aprender a escribir y leer?. Sevilla: Publicaciones del M.C.E.P., 129-143.
COLOMER, T. (1999): “Per què i com han canviat les històries per a infants i adolescents”. Vela Major 8, 31-41. Veure’l
COLOMER, T. (1999): “Cuentos para las nuevas generaciones”. CLIJ, Cuadernos de Literatura Infantil y Juvenil 118, 48-54. http://www.fundaciongsr.org/documentos/6985.pdf
COLOMER, T. (1999): “Narrativa infantil actual”. Alacena 34, 29-31.
COLOMER, T. (1999): “La dona, professional de l’educació”. Vela Major 7, 15-19. Veure’l
COLOMER, T. (1999): “L’entrada al món de ficció: com comencen les històries”. L’Arc. Quadern de l’ICE de la Universitat de les Illes Balears 8, 24-28. Veure’l
COLOMER, T. (1998): La formació del lector literari. Barcelona: Barcanova.
COLOMER, T. (1998): La formación del lector literario. Narrativa infantil y juvenil actual. Barcelona: Fundación Germán Sánchez Ruipérez.
COLOMER, T. (1998): “L’ensenyament de la lectura”; “L’ensenyament de la literatura”; “Itineraris literaris”. Capítulos III, V y X. A: A. Camps; T. Colomer (coord), L’ensenyamenti l’aprenentatge de la llengua i la literatura en l’educació secundària. Barcelona: ICE de la UB-Horsori, 49-68; 85-103; 177-188. ISBN: 84-85840-68-2. Llegir “Itineraris Literaris”