Colomer, T. (2012): “L’ensenyament de la literatura a l’ESO” [Teaching literature at secundary education: initial questions]. Articles de didàctica de la llengua i la literatura. 56, 81-87.
Colomer, T. (2005): Andar entre libros. La lectura literaria en la escuela. México: Fondo de Cultura Económica. 978-968-16-7177-8, Third printing, 2012.
REAL, Neus, (2012): “Aurora Bertrana”. Personatges il·lustres del Gironès i la Selva. Esplugues de Llobregat: a.IAS, p. 53.
REYES, Lara (2012). “La movilización de libros en el aula y la creación de referentes literarios”. In: Ruiz, U y Plazaola, I (eds.) Actas V Seminario El aula como ámbito de investigación sobre la enseñanza y aprendizaje de la lengua. Donostia, Universidad del País Vasco, 59-71.
Juan, Anna (2012). “Historias de lo banal y lo fantástico: la poética de Shaun Tan”, Cuadernos de literatura infantil y juvenil (CLIJ), nº 246, marzo-abril.
ALIAGAS, C. (2011): “La unitat didàctica com a seqüència formativa”. Guia didàctica per al professorat dels llibres de text de cicle inicial, primària. Projecte Xarxa. Editorial Baula. Llibre del Professorat Llengua catalana 1. ISBN 978-84-479-2195-9 Libro del Profesorado Lengua castellana 1 ISBN 978-84-479-2196-6 Llibre del Professorat Matemàtiques 1 ISBN 978-84-479-2197-3 Llibre del Professorat Coneixement del […]
GRETEL RESEARCH GROUP (2011): La literatura que acull: infància, immigració i lectura. [Literature that takes in: childhood, immigration and reading]. Digital publication. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN: 978-84-939545-5-0.
ALIAGAS, C.; MANRESA, M. i VILÀ, M. (2011). “Què llegeixen els “no-lectors”?”. ARTICLES de Didàctica de la Llengua i de la Literatura 53 (Monografia: Què llegeixen els “no lectors”?): 7-11. ISSN: 1133-9837
ALIAGAS, C. (2011). “Llegir en temps de lleure. Estudi de cas d’una colla d’adolescents amb el virus de la desafecció lectora”. ARTICLES de Didàctica de la Llengua i de la Literatura 53 (Monogràfic: Què llegeixen els “no lectors”?): 45-57. ISSN: 1133-9837