COLOMER, T. (1994): «La lectura de ficció i la redacció de contes a l’escola» en Ponéncies: 1r Simposi del professorat d’educació infantil i primaria d’ensenyaments en valencià, pp. 55-63
COLOMER, T. (1994): «A favor de las niñas». CLIJ, Cuadernos de Literatura Infantil y Juvenil 57, 7-24. http://www.fundaciongsr.org/documentos/2628.pdf
COLOMER, T. (1994): «L’adquisició de la competència literària». Articles 1, pp. 37-50
COLOMER, T. (1994): «La lectura en els projectes de treball». Articles, 2, pp. 63-72.
COLOMER, T. (1993): «Què té a veure la llengua amb altres àrees de coneixement?». Guix, elements d’acció educativa 183, Monogràfic: «La llengua com a eina interdisciplinària», 5-10. Verlo.
COLOMER, T. (1993): «La descripción familiar en la Literatura infantil y juvenil actual«. Prólogo en Historias Familiares. Una selección bibliográfica para niños y jóvenes. Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez-Grupo Estel, 5-13.
COLOMER, T. (1993): «La enseñanza de la lectura. Estado de la cuestión«. Cuadernos de Pedagogía, 216, pp 15-18
COLOMER, T. (1992): «Escrito en democracia». CLIJ, Cuadernos de Literatura Infantil y Juvenil 35, 7-19 http://www.fundaciongsr.org/documentos/1777.pdf
COLOMER, T. (1992): «La literatura infantil y juvenil en España (1939-1990)» en NOBILE, A. Literatura infantil y Juvenill Morata, Madrid. pp. 138-167