Colomer, T. (2011): “Literatura infantil: una minoría dentro de la literatura”. CLIJ, Cuadernos de literatura infantil y juvenil, 240, 32-41.
Colomer, T. (2011): “Escuela e immigración. La literatura que acoge”. Leer.es http://leer.es/documents/235507/242734/art_prof_escuelainmigracion_teresacolomer.pdf/47e0987a-ab9a-4208-899a-e25fcd783014
Colomer, T. (2011): “Razones para leer y confianza en conseguirlo”. Netmoms. Revista en red: http://www.netmoms.es/revista/ninos/libros-para-ninos/razones-para-leer-y-confianza-en-conseguirlo/
REAL, N. (2011): «M. Àngels Francés Díez, Literatura i feminisme. ‘L’hora violeta’, de Montserrat Roig. Tarragona: Arola Editors, 2010 (Atenea, 9), 318 p.». Els Marges, Núm. 93, p. 125.
REAL, N. (2011): «Una Educació pròpia: El compromís de les escriptores amb el públic femení». Educació i Història. Revista d’Història de l’Educació, Núm. 17, 9-46
REAL, N. (2011): «Mirall trencat, de Marcè Rodoreda». En: E. Falguera et al. Llegir els clàssics. Estudis i interpretacions. Lleida: Pagès Editors
REYES, Lara (2011): «Fer lectors en un context advers». Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura 53, 58-67.
BELLORÍN, B.; SILVA-DÍAZ, M. C. (2010): «Al cap i a la fi, estàvem escrivint la història. El paper dels lectors en la lectura de narracions visuals». Articles de Didàctica de la Llengua i la literatura 52, 23-31. Barcelona: Graó.
COLOMER, T.; KÜMMERLING-MEIBAUER, B.; SILVA-DÍAZ, M. C. (ed.) (2010): New Directions in Picturebook Research. London: Routledge, edició en rústica 2012.